חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע יש צורך בהאצלת סמכויות?

האצלת סמכויות היא מיומנות קריטית עבור מנהיגים בכל ארגון. זה כרוך בהטלת משימות ואחריות לכפופים, העצמתם לקבל החלטות ולפעול בשם הארגון. בעוד שמנהיגים מסוימים עשויים להסס להאציל, יש לכך יתרונות רבים.

אחד היתרונות העיקריים של האצלה הוא הגברת הפרודוקטיביות. על ידי האצלת משימות לאחרים, מנהיגים יכולים להתמקד במשימות ברמה גבוהה יותר הדורשות את הכישורים והמומחיות הייחודיים שלהם. זה יכול להוביל לתוצאות טובות יותר עבור הארגון כולו.

יתרון נוסף של האצלה הוא שיפור מורל העובדים. כאשר ניתנות לעובדים הזדמנויות להתמודד עם אתגרים חדשים ולפתח מיומנויות חדשות, הם מרגישים מעורבים ומשקיעים יותר בעבודתם. זה יכול להוביל להגברת שביעות הרצון בעבודה וסביבת עבודה חיובית יותר.

מצד שני, אי האצלה עשויה להיות בעלת השלכות חמורות. מנהיגים שמנסים לעשות הכל בעצמם עלולים להיות עמוסים ושחוקים, מה שיוביל לירידה בתפוקה ובמורל.

בנוסף, אי האצלה יכול להגביל הזדמנויות לצמיחה והתפתחות הן עבור המנהיג והן עבור הכפופים לו.

למרות היתרונות הללו, מנהיגים מסוימים עשויים להסס להאציל. הם עשויים לחשוש מאובדן שליטה, לדאוג מאיכות העבודה שמייצרים אחרים, או פשוט להרגיש לא בנוח לוותר על משימות שתמיד ביצעו בעצמם. עם זאת, על ידי אימוץ האצלה כמיומנות קריטית, מנהיגים יכולים לנצל את מלוא הפוטנציאל של הארגון שלהם ולהשיג תוצאות טובות יותר עבור כל המעורבים.

Management QM

דו"ח מוכנות ניהולית שכל מנהל/ת צריך לקבל!

ההצלחה של הארגון תתאפשר כאשר המנהלים והעובדים שלו יממשו את הפוטנציאל שלהם. לא משנה גודל החברה, פתרון גנרי לכולם לא יעשה את העבודה!

לכל אחד יש את הזמן, הבשלות והמוכנות ללמידה והתפתחות.

התהליך שלנו מזהה חוזקות, מטרות, נקודות עניין,הזדמנויות להתפתחות, המאפשר לכל מנהל/ת לקבל את התהליך היחודי שלו.

מה מקבלים?

  • מיקוד המטרות של הארגון: הגדרת היעדים המשמעותיים שלך עבור הצורך העכשווי בפיתוח המנהלים. מובילה לסדרה של יעדים ברורים ומדידים עבור המנהלים.
  • אבחון נקודת פתיחה: זיהוי מדוייק באמצעות כלי האבחון QMark של מדד שביעות הרצון מהתנהלות הניהולית בנקודת הפתיחה. מה החוזקות? מה צריך לשפר? באופן אישי לכל מנהל/ת.
  • המלצות לפעולה: פעולות שניתן לשנות מייד ללא עזרה חיצונית ובניית תכנית התפתחות אישית לכל מנהל/ת.
  • דו"ח סיכום: דו"ח סיכום מפורט ומדויק המראה את מידת המוכנות לניהול של כל מנהל/ת, ומה צריך לעשות על מנת לשפר אותה.