ההתאחדות הבינלאומית לאימון, מגדירה אימון כשותפות עם הלקוחות בתהליך מעורר מחשבה ויצירתי שמעורר אותם למצות את הפוטנציאל האישי והמקצועי שלהם. אימון מכבד את הלקוח כמומחה בחייו ועבודתו ומאמין כי כל לקוח הוא יצירתי, בעל תושייה ושלם. בהתבסס על בסיס זה, אחריותו של המאמן היא:

  • לגלות, להבהיר ולהתיישר בכל מה שהלקוח רוצה להשיג
  • לעודד גילוי עצמי של המתאמן.
  • ליצור תכנית פעולות מעשית, עם פתרונות ואסטרטגיות שהמתאמנים יוצרים לפעול באחריות עם בקרה ומשוב על תהליך האימון

המאמנים מאומנים להקשיב, להתבונן ולהתאים אישית את גישתם לצרכי הלקוח. הם מבקשים לחתור להשגת פתרונות ואסטרטגיות מהמתאמן; הם מאמינים שהלקוח יצירתי ומלא תושייה באופן טבעי. תפקידו של המאמן הוא לספק תמיכה להעצמת המיומנויות, המשאבים והיצירתיות שהמאומן אוצר בתוכו מתמיד.

אימון מנהלים הוא פיתוח של מנהיג ארגוני באמצעות מערכת יחסים מתמשכת בין מאמן מנהלים למתאמן. זה מתמקד בכך שהלקוח מפתח את הערך המוביל שבחר בו להתפתחות, היעדים והרצונות שלו. האימון נעזר בתהליך של דיאלוג ותשאול כדי לבנות את ולהעלות את רמת המודעות והאחריות של המתאמן. התהליך מספק ללקוח מטרה, מבנה ומשוב.

נושאים נפוצים באימון מנהלים הם פיתוח כישורי מנהלים וניהול מרכזיים, שיפור פיתוח צוות, איכויות מנהיגות, זיהוי ואופטימיזציה של השימוש בכוחות המפתח ובניית יכולות הבינה הרגשית.

אימון מנהלים הוא תהליך ייחודי של אימון ואחד מהשירותים האישיים הצומחים ביותר כיום. מאמנים ארגוניים מאמנים מאפס את הצרכים המיוחדים של מנהלים, מנהיגים, יזמים ואנשי מקצוע ברמה העליונה. צרכים אלה כוללים סוגיות כגון:

  • הסתגלות והתאמה לשינויים בפרופיל העבודה, בענף, או כל שינוי ייזום או אילוץ.
  • שליטה בכישורים הנדרשים לניהול ברמה גבוהה
  • יצירת צוות ניהול יעיל יותר
  • בניית קריירה עם איזון בין העבודה לחיים,
  • להישאר ממוקד בנושאים קדימיים ובעלי עדיפויות
  • איזון בין אינספור הדרישות שמתחרות על משאבי זמן ואנרגיה
  • שמירה על צמיחה אישית, גישה ונקודות מבט רעננות
  • פיתוח תכנית לטווח קצר וארוך
  • מאמן משמש גם כאיש סוד, מחוץ לארגון. דרך ההקשבה מספקת דרך בטוחה למנהלים ויזמים בארגון להשמיע את
  • תסכוליהם, לחקור את האפשרויות שעולות, ולדבר חופשי על דרכי פעולה חדשות. מסקר שנערך בארה"ב 2019
  • עולה כי 80% ממנהלי הדרג הגבוה רוכשים שירותי אימון.

מהן הבעיות האופייניות שמאמנים מנהלים עוזרים לפתור?
אלה כמה הנושאים הנפוצים שעליהם מנכל'ים ומנהלים פועלים עם מאמנים בכירים, ושהתכנית שלנו עוזרת לך להתמודד עם:

  • להשיג יותר השפעה בארגון.
  • ליזום ולהתחיל יוזמות חדשות.
  • יצירת תקשורת איכותית והתיישרות עם הצוות, והעמיתים המנהלים.
  • שיפור מערכות היחסים שמעליהם, מתחתם ולרוחב הארגון.
  • יישום שינויים לאתגרים קשים.
  • הצורך לצמיחת הארגון.
  • פיתוח רעיונות יצירתיים.
  • שיפור כישורי המנהיגות שלהם כאשר הם מסתכנים בתחומים חדשים ולא מוכרים.
  • לצבור במהירות ידע אודות פונקציות חדשות הנדרשות (למשל, שיווק, כספים) שבהם חסר להם ניסיון.
  • לבצע מעבר לתפקיד או לתחום חדש.
  • להימנע מכוויות ושחיקה של עבודה, ולאזן חיי משפחה, תחביבים ובריאות.
  • לקבל החלטות עם במידע חסר.
  • לקבל בהירות לגבי האסטרטגיה וההכוונה הארגונית.
  • לבצע שיפורים בקלות, בתגובה למשוב שלילי של עמיתים.

צרו קשר בכל עת בכתובת bmanagercoaching@gmail.com ונענה תוך יום עסקים אחד. לחלופין, אל תהסס להתקשר אלינו בטלפון 052-2499621.

שירותי האימון שלנו טובים יותר מהמתחרים שלנו… כבר 20 שנה! אנחנו מתמסרים להצלחת התהליכים מעבר לתהליך החובה של הלקוחות שלנו, לא ננוח עד שהלקוחות שלנו ישיגו את היעדים בתהליך האימון, אנחנו שקופים בעלויות, שירות, פרסונה ויחסים, אנחנו מציעים שירותים נוספים ביחסי אימון הכלולים ללא תוספת תשלום, אנחנו מקצועיים מאוד ומיומנים באימון ארגוני/עסקי, אימון לקריירה, אימון מנהיגות. אנחנו בני אדם, רגליים על האדמה, אמפתיים, בקיאים, מודאגים, מסורים, מבינים, ואנחנו, תמיד, ממוקדים בהצלחה שלך, לא בכסף שלך.

אנו מציעים מגוון שירותים המשולבים בתהליך האימון ומיושמים על פי צרכי הלקוח. אנו יוצרים תיק הצלחה המותאם אישית לכל לקוח פרטני, עם יעדים ואסטרטגיות פוטנציאליים לעמידה ביעדים האלה. האימון שלנו מורכב מפיתוח מנהיגות, ניהול מנהלים, אימון לחיים מוטיבציוניים, אימון וייעוץ לניהול קריירה, אימון לקריירת מנהלים, ופיתוח אישי ומקצועי, פיתוח קורות חיים ומכתבי ראיונות וראיונות מדומים. בנוסף, אנו מציעים חבילות פיתוח אישיות המבוססות על מקום המצאות בחייך ולאן אתה רוצה להגיע (כלומר מעבר לעבודות: ראיונות מדומים, יצירת קורות חיים, קישורים למשרות רצויות, אימון להצגות, אימון ראיונות, מודעות לנימוסים עסקיים, סקירה כללית של אינטליגנציה רגשית-תרבותית-חברתית ובסיסי שפת גוף) אנו מציעים שתי חבילות מובחנות: אימון לשינוי חיובי ואימון פוקוס לייזר. השירות שלנו מתמקד באיש המקצוע אך אנו מבינים אנשים ומצבים טוב יותר מכל אחד אחר. שום אתגר או סיטואציה אינם מורכבים מדי ואנחנו פתוחים לדון בכל נושא רגיש – שום דבר לא נמצא מחוץ לתחום.

bmanager פעלו ופועלים עם ארגונים בכל הגדלים ……… (לקבל ממתן שמות של ארגונים )

לעתים קרובות כל כך אנשים מבלבלים בין אימון לחונכות, לייעוץ או לטיפול, ולמרות שאימון נובע מהתחומים הללו, זהו תחום מובחן ועצמאי. אי אפשר לראות באימון כמי שממלא את מקומם של מקצועות אחרים אלה, ואף אינו מתנגש עימם. למעשה, אימון עובד לעתים קרובות בהרמוניה ומשלים תחומים אלה.

הטיפול נועד בעיקר לצורך אבחון וריפוי מחלות נפש. אימון, לעומת זאת, תומך באנשים מתפקדים ומלאי יכולת לבצע שינויים מבוקשים בחייהם ולהתקדם בפעולה מכוונת.

הייעוץ עוסק בפתרון בעיות ספציפיות ומתן מומחיות, הכוונה וייעוץ. מאמנים משתמשים בשאלות בעלות מבנה טוב, כמו גם בטכניקות אחרות, כדי לעזור ללקוחות להשתמש בניסיון, בידע ובחוכמה שלהם.

חונכות (מנטור) מתייחסת לקשר התפתחותי בין מנטור מנוסה יותר לבן זוג פחות מנוסה על מנת לקבל מידע, דוגמאות טובות ועצות ככל שהם מתקדמים. למרות שמנטורים מיומנים מאוד מספקים לרוב אימון ברמה מסוימת, ההתמקדות היא במידע ובהוראה.

חבר תומך יכול להיות סמכות שנשמעת ומעודדת נפלא ובכל זאת לא יכול לספק את השאלות וההכוונה העוצמתיות שמאמן יכול להציע. מאמן מקצועי מביא מיומנויות ייחודיות, נקודות מבט חדשות ואובייקטיביות ללא חיבור רגשי לבחירת הלקוח.

אימון עם מאמן עוסק בשיפור יכולותיו האישיות של "המתאמן" / לקוח / בעל עסק / מנהל באמצעות הקשבה, שיקוף, מתן כלים ופתרונות. כבסיס לעבודה בשיטה זו אנו יוצאים מתוך נקודת ההנחה שהמתאמן הוא בעל יכולות וכישורים אך אינו ממצא אותם ו"המאמן" תפקידו לסייע בכך בעזרת מתודולוגית עבודה מסודרת ומובנית לתחום. אימון הינו כלי ל"הגשמת חלומות" ל "פריצת דרך" ומיצוי פוטנציאל אישי באמצעות יכולת המאמן לשקף, להקשיב ולסייע למתאמן להתנהל ולהתקדם בצורה ממוקדת וברורה של הגשמת החזון והמטרות שהוגדרו בתחילתו של תהליך ("בנק מטרות").

מאמן מקצועי מחזיק בכישרונות, שיטות, טכניקות, מיומנויות וכלים התומכים בלקוח בביצוע השינויים הנכונים, בקלות רבה יותר וביעילות מתמשכת. המאמן מסייע ללקוח בכך שהוא עוזר לו:

  • לגלות מהו באמת רוצה
  • להכיר את נקודות החוזק והנכסים הייחודיים שבו
  • חשף את המחשבות והאמונות הלא מודעים שמעכבים אותם
  • לחקור ולחשוף נקודות מבט חדשות
  • לקבל בהירות על ערכים ומטרותיו בחיים
  • לזהות וליישם הרגלים ודפוסים שמנצחים את עצמם, וכבר לא משרתים
  • להבהיר יעדים וליצור תכניות פעולה כדי להשיג אותן
  • ללמוד ולהפיק לקחים בתהליך נקי מטעויות וכישלונות
  • לחגוג הצלחות

תהליך ליבה בסיסי אפיון, מיקוד, גיבוש ויישום תכנית פעולה בסיסית 3 חודשים,
על פי הסקר של התאחדות המאמנים הבינלאומית, משך יחסי אימון ממוצע נע סביב 9 חודשים. עם זאת, לעיתים קרובות לקוחות רואים את היתרונות לטווח הארוך של עבודה עם מאמן וגם לאחר שהם השיגו יעדים ו / או פרויקטים ספציפיים הם ממשיכים את הקשר תוך התמקדות בהיבטים אחרים בחייהם המקצועיים והאישיים.

bmanager הוקמה כחטיבה עלית בשיתוף עם חברת "תות תקשורת ותוצאות" החברה המובילה כבר 20 שנה את תחום האימון בישראל, ופועלת גם ברחבי העולם. הייחודית של מאמני bmanager הבכירים (לשכת המאמנים). הוא תהליך שבו המאמנים עברו שנתיים הכשרות מסיביות הכוללות מבחני עמידות קשים ועשרות השתלמויות,
מאמני manager הם בעלי תארים אקדמאיים, וכולם כפופים לכללי האתיקה המאושרת על ידי איגוד המאמנים הבינלאומי (ICF).

מכיוון שאימון הוא מקצוע המווסת את עצמו ללא סטנדרטים מוגדרים של מיומנות ומוסר, אנו ממליצים מאוד לאמת את תעודותיו של כל מאמן פוטנציאלי. חפשו מאמן שיש לו הכשרה וידע ספציפיים לשמש כמאמן. שכירת מאמן שהוכשר באמצעות תוכנית שאושרה על ידי לשכת המאמנים הישראלית היא בחירה מצוינת.

כדי לקבוע אם אתה יכול להפיק תועלת מאימון, תתחיל בסיכום של מה שהיית מצפה להשיג באימון. כאשר למישהו יש מושג די ברור לגבי התוצאה הרצויה, שותפות עם תהליך אימון יכולה להיות כלי שימושי לפיתוח אסטרטגיה שבה תוכל להשיג תוצאות בקלות ובמהירות.

מכיוון שאימון הוא שותפות, שאל את עצמך אם אתה מוכן לשתף פעולה, לקבל עמדה אחרת ולהתבקש לשקול נקודות מבט חדשות ולפעול בהן. כמו כן, שאל את עצמך האם אתה מוכן להקדיש את הזמן והאנרגיה לביצוע שינויים אמיתיים בארגון וגם… בחיים. אם התשובה לשאלות אלה היא כן, אז אימון עשוי להיות דרך יעילה ונהדרת לצמיחה ולהתפתחות.

האימון צמח משמעותית מהרבה סיבות. באופן כללי העולם השתנה בקיצוניות פחות סלחני לחוסר מקצועיות בידע ובמיומנויות, האימון נותן מענה ככלי שימושי ומעשי להתמודדות עם רבים מאותם השינויים. לדוגמא, אימון הוא כלי 

נהדר לשוק העבודה המאתגר של ימינו. יש יותר תנועה פנים ארגונית, יותר משימות מולטידיסיפלינריות, דרישה ליכולת עצמאית, מהגורמים בחיים המקצועיים האמיתיים כוללים:

1) שינויים מהירים מאד בסביבה הארגונית הפנימית והחיצונית
2) צמצום, ארגון מחדש, מיזוגים ושינויים ארגוניים אחרים שינו באופן קיצוני את מה שכונה "חוזה העבודה המסורתי" –
חברות כבר לא יכולות להשיג תוצאות בגישות ניהול מסורתיות
3) יש גידול במחסור בעובדים מוכשרים בענפים מסוימים – כדי למשוך ולשמר כישרונות על, חברות חייבות להתחייב
להשקיע בפיתוח ליחידים
4) יש שונות הולכת וגוברת בין מה שהמנהלים הוכשרו לעשות לבין מה שתפקידם דורש מהם לעשות כדי לעמוד
בדרישות הגוברות מיום ליום לתוצאות תחרותיות
5) יש אי שקט מצד עובדים ומנהיגים בהרבה מהחברות – אנשים מתמודדים עם פחדים סביב חוסר ביטחון תעסוקתי
ועלייה בלחץ במקום העבודה ברמות גבוהות מתמיד.
6) יותר יותר חברות חייבות לפתח סביבות עבודה כוללות, שיתופיות, על מנת כדי להשיג יעדים עסקיים אסטרטגיים
ולשמור על רמות גבוהות של שביעות רצון לקוחות
7) מנכל"ים ובעלי חברות בכל הגדלים שחוו תוצאות מצוינות של תהליכי אימון מדברים עם יותר ויותר על אימון.
בקיצור, אימון עוזר לאנשים בארגונים להתמקד במה שהכי חשוב להם בחיים: המקצועיים העסקיים והאישיים.
אנשים כיום פתוחים יותר לרעיון לקחת אחריות בחיים, אימון עוזר לאנשים לעשות בדיוק את זה; כך שמפעל
האימון ממשיך לצמוח.

כדי להצליח, המאמן בתהליך האימון שואל דברים מסוימים את המתאמן, כל השאלות הן שאלות הכוונה,
בנוסף, המתאמנים צריכים:

  • להתמקד בעצמם, בשאלות הקשות, באמיתות הקשות והמאתגרות, וברצון להצליח.
  • לשים לב להתנהגויות ואיכות התקשורת עם האחרים.
  • להקשיב לאינטואיציה הייחודית של האדם שמולם, להנחות, להעריך ולפסוק בהתאם.
  • משמעת עצמית – לאתגר עמדות, דפוסים, אמונות והתנהגויות קיימות ולפתח הרגלים חדשים המשרתים את מטרותיו בצורה מעולה.
  • למנף חוזקות אישיות והתגברות על מגבלות על מנת לפתח סגנון מנצח.
  • לפעול ולהכריע בהחלטות – לא נוחות ככל שיהיו, למרות חוסר ביטחון אישי, על מנת להגיע אל היוצא דופן.
  • לחמול – כלפי עצמו כאשר הוא או היא מנסים התנהגויות חדשות, חווים נסיגות – ואותו הדבר לאחרים בזמן שהם עושים או חווים את אותו הדבר.
  • לפעמים צריך קצת הומור, המאומן מתחייב לא לקחת את עצמו יותר מדי ברצינות, ללמוד להשתמש בהומור כדי לתאר ולהבהיר כל סיטואציה.
  • לפעול בתוך מערך חכם של בקרה אישית – שמירה על קור רוח אל מול האכזבה והציפיות הבלתי מספקות, הימנעות מתגובה רגשית חריפה.
  • אומץ להגיע ליותר מהפעם שעברה, לעבור מחיים שמבוססים על פחד לחיים של שפע כאסטרטגייה להצלחה, לעסוק בבחינה עצמית מתמדת ולהתגבר על מכשולים פנימיים וחיצוניים.

כדאי לפנות לאימון בשלבים הבאים:

החל משלב הרעיון ויזמות להקמת עסק, הכנת תוכנית עסקית ושיווקית, חשיבה ותכנון אסטרטגי, הבראת ארגונים הנמצאים בשלב משבר וצמצומים, "עסק רדום" או תקוע על אותו רף פעילות תקופות ארוכות ("ניעור עסק" רדום והעלתו על מסלול צמיחה ורווח), יש צורך לבצע שינויים בתקופות של שגרה בארגון, הערכות לקראת גידול בפעילות עסקית, 

חברות הנמצאות בתהליכי שינוי וצמיחה, עסקים הנימצאים ברווחה ומבקשים לבדוק אפשרויות לפיתוח עסקי, שיתופי פעולה עסקיים, איחוד כוחות עסקיים, קבלת עבודה או פרויקט בהיקף כספי גדול, ארגון העומד בפני התחדשות ושינוי, השקעות מיוחדות בעסק כן או לא, דרישות מיוחדות מלקוח מרכזי בעסק הדורשות הערכות מחדש, שינוי מגמות בשוק בו פועל הארגון, תפקוד לקוי של בעל תפקיד או מחלקה בארגון.

1. מחקרים מוכיחים מדעית כי כלים, טכניקות ושיטות רבות של אימון מקצועי מקטינים לחץ. כשאנחנו לחוצים, קשה הרבה יותר להיות אמפתי, לחשוב בצורה יצירתית, לשלוט בדחפים ולבצע תכניות ביעילות. כאשר המתח מופחת באמצעות אימון, לאנשים יש גישה רבה יותר ליצירתיות, אמפתיה וחוסן, וכולן קריטיות כרגע, בשינוי העולמי שכולם חווים.

2. אימון עוזר לאנשים לעבד את המתרחש סביב. זו תקופה חסרת תקדים – עצם העובדה שאין לנו כמעט למה להשוות את כל מה שקורה סביב, הופך את זה למשהו קשה לעיבוד והגיוני, ללא כל עיבוד מיומן של האירועים בזמן שאנחנו נמצאים בחוויה, בסבירות גבוהה אפשר לצפות להתרסקות, שבאה לידי ביטוי בדאגה, פחד, לחץ לנושאי בריאות, אנרגיה נמוכה והשפעות שליליות אחרות.

3. כאשר אנו פועלים במודעות ונותנים תשומת לב לרגשות והדאגות האמיתיים שלנו, אנו מעבירים הלאה את האנרגיה השלילית ונשארים יציבים ומסוגלים יותר להתמודד גם במהלך וגם אחרי. אנשים רבים זקוקים כיום לתמיכה של אימון כדי לעשות זאת ביעילות.

4. אימון עוזר לאנשים למצוא את החוסן והיכולות שבהם, גם כאשר הם לא יכולים לשנות את הקורה סביבם. כל מאמן שהוא קצת רציני יודע איך להתמקד במתאמן, ולא בנושא. כאשר למאומנים קורה מה שאנו מכנים "חזרו לעצמם" באמצעות תהליך האימון, הם רואים ומגלים יותר אפשרויות למציאת חוסן ועמידות פנימית. זה מחזיר להם מיד תחושת שליטה במה שהיה לפני, תחושה של עולם בלתי נשלט.

5. הסכום המועט או הסביר שמושקע באימון בזמן משבר ישתלם להגדלת רווחים גדולים יותר בהמשך. החברות והאנשים שישקיעו בזמן המתסכל הזה, הם אלו שיצליחו בהמשך לשמור על יכולת לא מבוטלת של ריכוז, מיקוד ורוגע, שמצליחה להגביל את ההשפעת הלחץ הרעילה, מה שיאפשר להיות יותר גמישים ומהירים, ובאמת אם "חושבים מחוץ לקופסה" ובהתחשב בהשפעת הנסיבות בהן אנו נקלעים, אין זה סביר ביותר שאנשים ימצאו את דרכם לשם ללא סוג התמיכה שהאימון מספק.

6. מתן אימון למנהלים ומנהיגים גורם לאפקט דומינו בולט. מחקרים מראים שלמנהיגים יש השפעה חזקה על "מזג האוויר" של הארגון שלהם. כשהם רגועים, נינוחים רגשית, מתחשבים וסבלנים, הסובבים אותם מרגישים מסוגלים ליצור תקשורת איכותית ומפרה יותר. (הדבר נכון גם במצבי הורים וילדים.)

7. יש להניח בסבירות גבוהה שתהליך האימון יגרום לשינויים קבועים לאנשים וארגונים. אנו יודעים שאימון הואאחת הדרכים היעילות ביותר לעזור לאנשים לנווט בשינויים. בעקבות התהליך לא נחזור ל "עסקים כרגיל" לאחר מכן. אימון עוזר לנו לדעת ואיך להביע את צרכינו, רצונותינו ועיצוב גבולות מחדש. ככל שהדברים משתנים סביבזה יאפשר להיות "יצרנים" פעילים בכל מה שעתיד לבוא.

8. קריטי מתמיד לשמר ולפתח את כישרון העל ( X פאקטור) שקיים בכל אדם (גם אם הוא קבור עמוק עמוק). אנחנו נצטרך לתהלך חשיבה וביצועים יוצאי דופן כדי לעזור לכל ארגון ומרכיביו – בין אם מדובר בארגון כמכלול, או האדם במרחב האישי, מקצועי, משפחתי, חברתי, כלכלי, – לעבור את זה.

9. כמו איך שהדברים נראים עכשיו, בתהליכים ש – bmanager מובילים בארגונים, כל הארגונים יצטרכו להסתמך יותר ויותר על מצע של מנהיגות חזקה וחכמה. אימון עוזר לפתח את חוזקות המנהיגות והביטחון במרחב הניהול, והוא גם מוכח כאסטרטגיית עמידות חסונה.

10. מאמנים עוזרים לאנשים להיחלץ מדפוסים מקבעים או מחשבות ואמונות שליליות, החוסמות או מביאות למצבי
תקיעות, בזמן הזה נדרשת התנהלות שיכולה להסתגל, להגיב בגמישות ויצירתיות, תוך התחשבות והפעלת ההיגיון. אימון מסייע לאנשים לזהות אמונות מגבילות ולעבור לתפקודי חשיבה פתוחים חדשניים ומעשיים יותר.

 

11. אנשים חושבים על מטרה ומשמעות מחדש כתוצאה מהמשבר העולמי הזה. ללא תמיכה במונחים של ראיה מפוכחת של המצב, והתמקדות בשאלות של משמעות, מטרה אישית בחיים וערכים חשובים אחרים, מה שקורה לעתים קרובות דברים אלה הולכים לאיבוד בזמן משבר או מתח. אימון יכול לעזור לנו להרהר בעוצמה בכל מה שקיים בנו ואו לומדים על עצמנו.

12. אנשים תוך תהליך האימון, ישתמשו בהזדמנות זו לבצע שינויים גדולים בחיים ובעבודה ויהיו זקוקים למאמן שיעזור לנווט שינוי זה. הדפוסים, התבניות וההרגלים הישנים שלנו מוטבעים היטב לתוכנו בראש. ביצוע שינוי אמיתי משבש את המערכת, מתוך זאת אדם זקוק לתמיכה כדי להפוך למציאות את משמעות השינויים. אימון קשור למחזור השתקפות – פעולה – השתקפות של הלמידה. מאמן יעזור לזהות את מה שאנחנו רוצים, ננסה ונפעל להוציא לפועל כמה דברים טובים, לשקול מחדש את מה שלמדנו ואז להמשיך במחזור חיובי במעבר לדרכי הוויה חדשות ולהשיג תוצאות חדשות בחיינו.

ניתן לחשוב על מדידה בשתי דרכים. ראשית, יש את המדדים החיצוניים לביצועים: מדדים שניתן לראות ולמדוד בסביבת האדם או הצוות. שנית, ישנם אינדיקטורים פנימיים להצלחה: מדדים הטמונים בתוך הפרט או חברי הצוות שמאמנים ויכולים להימדד על ידי הפרט או הקבוצה המאומנים בתמיכת המאמן. באופן מיטבי, משולבים מדדים חיצוניים ופנימיים כאחד.

דוגמאות למדדים חיצוניים כוללות השגת יעדי אימון שנקבעו בתחילת יחסי האימון, הגדלת הכנסות, השגת קידום, יחסים בין אישיים, משוב על הביצועים מתקבל מדוח מעקב של היחיד (למשל, דיווחים ישירים, מעמיתים, לקוחות, בוס , המנהל עצמו), נתוני ביצועים אישיים ו / או עסקיים (למשל, פרודוקטיביות, מדדי יעילות).

המדדים החיצוניים שנבחרו אמורים להיות אידיאליים דברים שהאדם כבר מודד והם דברים שיש לאדם יכולת מסוימת להשפיע ישירות. דוגמאות למדדים פנימיים כוללות הערכות של ציון עצמי – א/עימות עצמי שניתן להנהיג בתחילה ובפרקי זמן קבועים בתהליך האימון, שינויים במודעות העצמית של האדם ומודעותו לאחרים,

1. שביעות רצון הלקוח מובטחת 100% על כל המוצרים והשירותים המוצעים על ידי bmanager.

2. אנו מתחייבים לשביעות רצון לחלוטין מהמוצרים והשירותים המותאמים אישית המוגמרים שלנו או שתקבל החזר מלא בגין כל חלק בתהליך האימון שאינו בשימוש בהשקעה שלך.

3. אנו מספקים את ההבטחות שלנו בזמן כצפוי. אנו שואפים לספק את החוויה הטובה ביותר ולפתח קשר ארוך
טווח של WIN – WIN הדדי.

4. המוצרים שלנו מותאמים אישית על בסיס אינדיבידואלי – אם המוצר שלנו לא עומד מהתחלה בציפיות הלקוח, אנו נבצע את השינויים הנדרשים באמצעות משוב מול המתאמן כדי להציג מחדש תהליך באיכות גבוהה יותר ללא עלות נוספת.

5. אנו עומדים לחלוטין במחויבותנו ובהסכם החתום שלנו. אנו לוקחים אחריות מלאה על אספקת מוצרים ושירותים איכותיים ללקוחות המוערכים שלנו.

6. אחריות שביעות רצון 100% זו היא רטרואקטיבית והיא מכסה את כל המוצרים והשירותים המוצעים ונמסרים על ידי manager

כל המידע שנדון במהלך התקשרות אימון הוא סודי אלא אם כן המאמן המתאמן נותן הרשאה מפורשת לשתף
בדרגה מקצועית כמובן שותפים לתהליך.

הסכם סודיות הדדי ייחתם בתחילת התהליך. הסכם האימון חייב לכלול הצהרת סודיות המודיעה למאמנים על
גבולות הסודיות.

עם זאת, המאמן ישתף מידע במקרים הבאים של עבירה על חוקי המדינה, דיווח על: מעשה הונאה, בזבוז או התעללות, גילוי של ביצוע פשע; איום פגיעה עצמית או באחרים, שיתוף מידע בניגוד להסכם הסודיות, הטרדה מינית, דרישה על פי החוק או צו בית משפט לשתף מידע מסוים.

מחקר על אימון בחברות Fortune 1000 שנערך ע"י על ידי מנצ'סטר, inc. ביקש ממאה מנהלים להעריך את השפעת האימון שקיבלו.
מסיק כי חברה שהשקיעה במתן אימון למנהליה קיבלה תשואה ממוצעת על השקעה (ROI) של כמעט פי שישה מעלות האימון. להלן כמה מהתגובות שלהם, יחד עם האחוזים המדווחים על היתרונות הספציפיים:

הטבות עסקיות שהתקבלו:

  • האימון הניב החזר ROI ממוצע של פי 5.7 מההשקעה הראשונית (תשואה של יותר מ 100,000 $)
  • שיפורי פריון המנהלים (מדווחים על ידי 53% מהמנהלים)
  • שיפור בחוזק הארגוני (48%)
  • שיפור איכות (48%)
  • שיפור בשירות הלקוחות (39%)
  • חיזוק לטווח ארוך יותר על משרת המנהלים שקיבלו אימון (32%)

 

יתרונות אישיים למנהל המתאמן:

  • שיפור קשרי מנהלים ומפקחים (יותר מ- 70%)
  • עבודת צוות משופרת (67%)
  • שיפור ביחסי העבודה עם עמיתים (63%)
  • שביעות רצון רבה יותר מהעבודה (52%)


קשרי עבודה משופרים:

  • עם מנהלים בדרג ביניים ישירים (78%)
  • עם מנהלי צוותים (71%)
  • עם עמיתים (63%)
  • עם לקוחות (37%)


הטבות לחברה:

  • עבודת צוות יעילה יותר (67%)
  • תפוקה משופרת (53%)
  • הפחתה בסכסוכים (52%)
  • שיפור איכות (48%)
  • הפחתה בתלונות הלקוחות (34%)

מחקרים אחרים נוספים מצאו כי ההחזר על ההשקעה באימון מנהלים ומנהלים בדרגה העליונה יכולים לעתים קרובות להיות גבוהים מ 5%-6%. חשוב לציין כי אלה ממצאים ראויים לציון ומסבירים מדוע אימון מנהלים צמח בצורה כה משמעותית בעשור האחרון.

בהחלט כן. bmanager ע"מ ליצור צמיחה וגידול בתוצאות הארגון, מבקשים לפעול מתוך מצויינות ומיצוי יכולות המשאב האנושי שבה.
לכך הוקם מערך אבחון והשמה ייחודי בשיתוף חברת תו"ת, שיטפל בתחומי האבחון, ההשמה וההטמעה של כ"א איכותי בכל חלקי החברה. 

תהליך אבחון והשמה
אפיון התפקיד – בניית פרופיל תפקיד (לכל תפקיד נדרש/קיים בארגון) הכולל:
§ שם התפקיד
§ מטרות התפקיד
§ כישורים ותשומות של העובד
§ הגדרות עשייה מרכזיות להצלחה
§ תפוקות (תוצאות) נדרשות
§ דמויות מייצגות מתוך הארגון המהוות מודל לחיקוי הצלחה
§ תנאי העסקה – חוזה

בניית מאגר מצויינים
o פרסום משרות והכנסת המועמדים למאגר לאחר שיחת סינון ראשונית (עמידה בסטנדרט איכות
מינימאלי)
o פנייה לכלל מאמני תות (200 מאמנים )– שיהוו כוח לאיתור וזיהוי כ"א איכותי ופוטנציאלי למאגר או
להשמה מיידית (פנייה מסיבית לאנשים באמצע החיים…).
o התכתבות וקשר קבוע עם המאגר (NEWS LETTER)
הקמת מרכז הערכה ומיון (תדירות התכנסות – בהתאם לצורך, פעם-פעמיים בחודש)

מבנה תהליך האבחון
הגדרת מטרת היום: השמות איכותיות בתפקידים הרלוונטיים.
§ שלב א' – הערכה
§ שלב ב' – מבחנים

מבנה יום:
ברקע – מיתוג מובהק של החברה , איכות, צמיחה, שפע…..
א. יח"צ לבנק , יח"צ לתהליך האבחון.
ב. מבחנים אישיותיים – מילוי עצמי
ג. תהליך – בחינת ערכים: אינטגריטי, חווית הזכות, מכוונות לצמיחה.
ד. מיקוד למשרות – יצירת קבוצות אבחון ייעודיות בהתאם לתפקידים הנדרשים.
ה. החוזה – הצגת תנאי העסקה ויצירת בהירות והסכמה לגביהם.

קליטה בתפקיד – הטמעה
א. טופס טיולים
§ הכרות עם התחום בו מתנהל התפקיד.
§ הכרות עם מערך הניהול של החברה
§ הכרות והבנת המבנה והמנהיגות הבלתי פורמאלית בארגון

ב. הבהרת ציפיות להצלחה
§ מטרות התפקיד
§ הגדרות עשייה מרכזיות להצלחה
§ תפוקות (תוצאות) נדרשות

ג. מכוונות לעתיד
§ בניית אופק צמיחה בתפקיד וממנו הלאה – בכלל החברה.

תוכן ספוילר

Management QM

דו"ח מוכנות ניהולית שכל מנהל/ת צריך לקבל!

ההצלחה של הארגון תתאפשר כאשר המנהלים והעובדים שלו יממשו את הפוטנציאל שלהם. לא משנה גודל החברה, פתרון גנרי לכולם לא יעשה את העבודה!

לכל אחד יש את הזמן, הבשלות והמוכנות ללמידה והתפתחות.

התהליך שלנו מזהה חוזקות, מטרות, נקודות עניין,הזדמנויות להתפתחות, המאפשר לכל מנהל/ת לקבל את התהליך היחודי שלו.

מה מקבלים?

  • מיקוד המטרות של הארגון: הגדרת היעדים המשמעותיים שלך עבור הצורך העכשווי בפיתוח המנהלים. מובילה לסדרה של יעדים ברורים ומדידים עבור המנהלים.
  • אבחון נקודת פתיחה: זיהוי מדוייק באמצעות כלי האבחון QMark של מדד שביעות הרצון מהתנהלות הניהולית בנקודת הפתיחה. מה החוזקות? מה צריך לשפר? באופן אישי לכל מנהל/ת.
  • המלצות לפעולה: פעולות שניתן לשנות מייד ללא עזרה חיצונית ובניית תכנית התפתחות אישית לכל מנהל/ת.
  • דו"ח סיכום: דו"ח סיכום מפורט ומדויק המראה את מידת המוכנות לניהול של כל מנהל/ת, ומה צריך לעשות על מנת לשפר אותה.