בואו להפוך למאסטרים בתקשורת ולהוביל את הארגון שלכם להצלחה מתמשכת!

הצטרפו אלינו לתהליך אימון ייחודי שישדרג את היכולות שלכם ותשפר את הביצועים בארגון!

מה כולל תהליך האימון?

  • פיתוח מיומנויות תקשורת: נלמד כיצד לנהל שיחות אפקטיביות עם מנהלים/עובדים/לקוחות ולהבין את צרכיהם בצורה הטובה ביותר.
  • כלים אפקטיביים לשיפור ביצועים: נכיר כלים וטכניקות מתקדמות לשיפור הביצועים בארגון.
  • שיפור חווית הלקוח: נעמיק בדרכים לשפר את חווית הלקוח וליצור קשרים ארוכי טווח.
  • ניהול שיחות קשות: נלמד איך להתמודד עם שיחות מורכבות ולפתור בעיות במהירות וביעילות.
  • תקשורת מקצועית: נתמקד בפיתוח סגנון תקשורת מקצועי שמשדר אמינות וביטחון.

 

למי תהליך האימון מיועד?

  • מנהלי ונציגי מכירה ושירות
  • מנהלי פרויקטים
  • מנהלי צוותים
  • כל מי שמעוניין לשפר את מיומנויות התקשורת שלו בעבודתו היומיומית

שלבי התהליך:

  • מפגש היכרות והגדרת מטרות: הבנת הצרכים והאתגרים הספציפיים של כל משתתף.
  • אימון פרטני וקבוצתי: תרגול טכניקות תקשורת מתקדמות באמצעות מפגשים שבועיים.
  • משוב והערכה: קבלת משוב אישי לשיפור מתמיד ומדידה של התקדמות.
  • שימור והטמעה: בניית תכנית לשימור המיומנויות והטמעתן בעבודה היומיומית.

התוכנית בנוייה באופן מודולרי משלושה חלקים:

סדנת סגנונות תקשורת

במהלך היום כולנו מקיימים דיאלוגים עם הסובבים אותנו ומנסים להשיג או לקדם משהו.
רוב מוחלט של המתחים והקצרים שאנו חווים בחיים שלנו, כמעט בכל סיטואציה, נובעים מחוסר ידיעה, זיהוי והבנה של סגנונות תקשורת.
מי שיודע לזהות ולתקשר בהתאם לסגנון התקשורת של האדם שעומד מולו,
מעלה באלפי אחוזים את הסיכויים לשיתוף פעולה, רתימה והבנה.
הוא מגדיל את סיכוייו לתוצאות גבוהות ולהצלחה.
כי בסוף, כפי שההיסטוריה הוכיחה, בעזרת תקשורת נכונה – אפשרת לכבוש את העולם.

 

הטמעה של עבודה עם סגנונות תקשורת

על מנת שהידע מהסדנא לא ילך לאיבוד, נקיים סידרה של מפגשים במהלכם נעמיק את המומחיות של המשתתפים באומנות השליטה בסגנונות השונים, תוך התאמה לסביבת העבודה הרלוונטית של הארגון.

 

איך זה מתבצע:

  • מפגשי עומק על כל אחד מארבעת הסגנונות
  • תרגול זיהוי מהיר של סגנון הדיבור של האחר.
  • בניית תסריטי שיחה לכל סגנון (לאנשי מכירה/שרות)
  • איך לכתוב באופן שמתאים לכל הסגנונות
  • סימולציות
  • הקשבה לשיחות

שלב שלישי: התמחות בכלים תקשורתיים

לאחר שהמשתתפים התמקצעו בסגנונות תקשורת, תעבור לשלב בו הם לומדים כלים תקשורתיים איכותיים נוספים:

  • הקשבה
  • טיפול באכזבות
  • העברת מסר לא פופולארי
  • טיפול בדעה שונה והתנגדות
  • העברת משוב איכותי

 

השיטה: תהליך אימון

מפגשים בהם המשתתפים לומדים ומתרגלים כלים תקשורתיים, מתמודדים עם דילמות מחיי היום יום שלהם ומטמיעים את הכלים שלמדו.

 

מעניין אתכם לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

Management QM

דו"ח מוכנות ניהולית שכל מנהל/ת צריך לקבל!

ההצלחה של הארגון תתאפשר כאשר המנהלים והעובדים שלו יממשו את הפוטנציאל שלהם. לא משנה גודל החברה, פתרון גנרי לכולם לא יעשה את העבודה!

לכל אחד יש את הזמן, הבשלות והמוכנות ללמידה והתפתחות.

התהליך שלנו מזהה חוזקות, מטרות, נקודות עניין,הזדמנויות להתפתחות, המאפשר לכל מנהל/ת לקבל את התהליך היחודי שלו.

מה מקבלים?

  • מיקוד המטרות של הארגון: הגדרת היעדים המשמעותיים שלך עבור הצורך העכשווי בפיתוח המנהלים. מובילה לסדרה של יעדים ברורים ומדידים עבור המנהלים.
  • אבחון נקודת פתיחה: זיהוי מדוייק באמצעות כלי האבחון QMark של מדד שביעות הרצון מהתנהלות הניהולית בנקודת הפתיחה. מה החוזקות? מה צריך לשפר? באופן אישי לכל מנהל/ת.
  • המלצות לפעולה: פעולות שניתן לשנות מייד ללא עזרה חיצונית ובניית תכנית התפתחות אישית לכל מנהל/ת.
  • דו"ח סיכום: דו"ח סיכום מפורט ומדויק המראה את מידת המוכנות לניהול של כל מנהל/ת, ומה צריך לעשות על מנת לשפר אותה.