
בואו להפוך למאסטרים בתקשורת ולהוביל את הארגון שלכם להצלחה מתמשכת!

הצטרפו אלינו לתהליך אימון ייחודי שישדרג את היכולות שלכם ותשפר את הביצועים בארגון!
מה כולל תהליך האימון?
- פיתוח מיומנויות תקשורת: נלמד כיצד לנהל שיחות אפקטיביות עם מנהלים/עובדים/לקוחות ולהבין את צרכיהם בצורה הטובה ביותר.
- כלים אפקטיביים לשיפור ביצועים: נכיר כלים וטכניקות מתקדמות לשיפור הביצועים בארגון.
- שיפור חווית הלקוח: נעמיק בדרכים לשפר את חווית הלקוח וליצור קשרים ארוכי טווח.
- ניהול שיחות קשות: נלמד איך להתמודד עם שיחות מורכבות ולפתור בעיות במהירות וביעילות.
- תקשורת מקצועית: נתמקד בפיתוח סגנון תקשורת מקצועי שמשדר אמינות וביטחון.
למי תהליך האימון מיועד?
- מנהלי ונציגי מכירה ושירות
- מנהלי פרויקטים
- מנהלי צוותים
- כל מי שמעוניין לשפר את מיומנויות התקשורת שלו בעבודתו היומיומית
שלבי התהליך:
- מפגש היכרות והגדרת מטרות: הבנת הצרכים והאתגרים הספציפיים של כל משתתף.
- אימון פרטני וקבוצתי: תרגול טכניקות תקשורת מתקדמות באמצעות מפגשים שבועיים.
- משוב והערכה: קבלת משוב אישי לשיפור מתמיד ומדידה של התקדמות.
- שימור והטמעה: בניית תכנית לשימור המיומנויות והטמעתן בעבודה היומיומית.
התוכנית בנוייה באופן מודולרי משלושה חלקים:
סדנת סגנונות תקשורת
במהלך היום כולנו מקיימים דיאלוגים עם הסובבים אותנו ומנסים להשיג או לקדם משהו.
רוב מוחלט של המתחים והקצרים שאנו חווים בחיים שלנו, כמעט בכל סיטואציה, נובעים מחוסר ידיעה, זיהוי והבנה של סגנונות תקשורת.
מי שיודע לזהות ולתקשר בהתאם לסגנון התקשורת של האדם שעומד מולו,
מעלה באלפי אחוזים את הסיכויים לשיתוף פעולה, רתימה והבנה.
הוא מגדיל את סיכוייו לתוצאות גבוהות ולהצלחה.
כי בסוף, כפי שההיסטוריה הוכיחה, בעזרת תקשורת נכונה – אפשרת לכבוש את העולם.
הטמעה של עבודה עם סגנונות תקשורת
על מנת שהידע מהסדנא לא ילך לאיבוד, נקיים סידרה של מפגשים במהלכם נעמיק את המומחיות של המשתתפים באומנות השליטה בסגנונות השונים, תוך התאמה לסביבת העבודה הרלוונטית של הארגון.
איך זה מתבצע:
- מפגשי עומק על כל אחד מארבעת הסגנונות
- תרגול זיהוי מהיר של סגנון הדיבור של האחר.
- בניית תסריטי שיחה לכל סגנון (לאנשי מכירה/שרות)
- איך לכתוב באופן שמתאים לכל הסגנונות
- סימולציות
- הקשבה לשיחות
שלב שלישי: התמחות בכלים תקשורתיים
לאחר שהמשתתפים התמקצעו בסגנונות תקשורת, תעבור לשלב בו הם לומדים כלים תקשורתיים איכותיים נוספים:
- הקשבה
- טיפול באכזבות
- העברת מסר לא פופולארי
- טיפול בדעה שונה והתנגדות
- העברת משוב איכותי
השיטה: תהליך אימון
מפגשים בהם המשתתפים לומדים ומתרגלים כלים תקשורתיים, מתמודדים עם דילמות מחיי היום יום שלהם ומטמיעים את הכלים שלמדו.